تنهایی


ღ❤hosein_jigar&shadi joon ❤ღ

فکرمیکنی نبینمت دلم برات تنگ نمیشه    بین منو دل خراب شروع یک جنگ نمیشه؟

فکر میکنی اگه بری دیگه نمیخوامت تورو     فقط میخوام بهت بگم دوست دارم ولی برو

نمیدونی تو دل من چه شعله ای سر میکشه   ظلم جدایی از نگاهت دلم رو هرروز میکشه

ولی نمونده چاره فرصت موندن ندارم    نمیشه باز ی شب بیام دل رو کنارت بزارم   

بهم میگن دیگه بسه از زندگیش برو کنار   بزار بره پیش کسی ک میمونه تا ته کار 

برای دیدن چشاش چشماتو اشناش نکن   واسه شنیدن صداش پشت گوشی صداش نکن

تو میدونی ک بودنت برای اون دردسره   بذار برو و خوب بدون نبودن تو بهتره 

در گوشه ای تنهای تنها وخسته از این دنیا ...دوباره این دل بهانه تورا میگیرد شور تورا میزند./

درد دلتنگیم را در دلم بیشتر میکند خیلی دلم گرفته است مثل همان لحظه ای ک اسمان ابری میشود جرقه میزند

صدای رعدش دنیا را خفه میکند/دستانم را محکمتر بگیر من هنوز هم نمیخواهم تورا ب دست خاطرات بسپارم ... 

خاطرات هرچه شیرین تر باشد..بعدها از تلخی گلویت رابیشتر میسوزاند..

شهامت میخواهد بدون اشک بهترین خاطراتت را مرور کنی ومن خود ازاری را شروع میکنم ... یعنی میرم اونجاهایی ک باهات خاطره داشتم و بیادت میمیرم/

اهای هیس!حواس تنهاییم را با خاطرات بااو بودن پرت کرده ام حرفی نزنید بگذارید لحظه ای ارام بگیرد /بگذارید بمیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 4 تير 1392 8:28 |- hosein_jigar -|


ϰ-†нêmê§