باران


ღ❤hosein_jigar&shadi joon ❤ღ

ی وقتایی هس ک دوس داری عشقت خواب باشه و خیلی حرفا رو تو خواب بهش بزنی...!

بگی ک بدون اون میمیری.....بگی ک ازبودنش خدارو ممنونی....بگی ک تموم دنیای تو توی اون خلاصه میشه...

یا حتی آروم ببوسیش و تا صبح بهش نگاه کنی واز دوس داشتنش لذت ببریبوسه

 

آسمان بارانی ست اشک من هم جاریس

شاید این ابر ک مینالد ومی گرید از دلتنگی من است

آخر ابر هم از دلم باخبر است 

شاید او میداند دوری از تو قاتل جان من است..

 

باران ک میبارد باید آغوشی باشد.پنجره نیمه بازی موسیقی باران

بوی خاک سرمای هوا گره کور دستها و پاها گرمای عریان عاشقی

صدای تپش قلبها

باران ک میبارد بعد اینها باید کسی باشد  ک با آرامش کنارت بنشیند 

باران ک میبارد باید تو باشی و من همین

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 24 مرداد 1392 9:43 |- hosein_jigar -|


ϰ-†нêmê§