خ_____ن___ده


ღ❤hosein_jigar&shadi joon ❤ღ

 

وصیت کردم هرکی تومراسم ختمم گفت:"خدا بیامرزتش" راحت شد!

با لبه سینیه حلوا بکوبین محکم ب دهنش اونم راحت شه بیاد پیش من!

بابام زنگ آیفونو زده.منم برداشتم گفتم بله؟بابام گفت بیا پایین!

منم رفتم زود پایین.. گفتم بله! گفت: هیچی برو گلیدای ماشینو از بالا بیار.....

از بس این روزا مطالب دلتنگی و عاشقانه خوندم...

همش فک میکنم یکی منو ول کرده رفته!..

بابام زنگ زده غذا سفارش بده میگه 2تا پیتزا با ی همبرگر ساده!

وقتی قطع کرد گفتم چرا نگفتی 3تا پیتزا؟

گفت:اگه واسه تو پیتزا میگرفتم گرون میشد!برا تو همبرگر گرفتم.

بعد مادرم اومدو گفت بیا پسرم دلستر بخور!تعجب کردم گفتم دستت درد نکنه!

میگه آخه ازاین تلخاست ...کسی نمیتونه بخوره!

حالا ب دوتا پرورشگاه سرزدم...هردوتاشون میگن قیافت خییییلی آشناست!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 16 ارديبهشت 1392 9:4 |- hosein_jigar -|


ϰ-†нêmê§